MENU

Friday 4 March 2011

Ayah...Allah tu apa ?

with 5 comments
teringat lagi mak ngan ayah aku cite baru2 ni..dia teringat masa aku kecik2 dulu umur dalam 4 tahun.mase tu atas keta.balik dari mane ntah.


aku berdiri kat tgh antara seat 2 depan keta klo aku tak silap mase tu kat simpang melor..sape org kltn tahu kot tempat tu.hahaha






mase kecik aku suke tanye. biase nya tanye ayah aku.dia byk pendapat dan suka memberi pendapat bermacam2 segi.sampai lah aku da besar.


mase atas keta tu aku tye je ape. tiba2 aku tanya ayah,


"ayah, Allah tu apa? ",tanye aku


suasana syp jap.mak aku syp gak.abang2 kat belakang wat hal masing2


"Allah tu tuhan kita , kita ni hamba Allah" jawab ayahku sepontan.


aku pon tahu. dan menerus kan kehidupan kecil aku....



5 comments:

  1. cik-terompah said...

    terompah tu dtg dr mana .?

  2. rasman said...

    dr jepun..kerana cinte lu kpd yakuza itu.. <3

  3. Syahidatul Akmal said...

    ; Inchek Rasman,

    jiwang itu apa?

  4. rasman said...

    jiwang tu anda....hehehehe....jiwang ni perasaan kasih sayang + imiginasi indah2 cam cite korea lah....hehehehe

  5. Unknown said...

    Waktu kanak2, akan tanya apa yg terlintas di hati.

Post a Comment